پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
اعلام اسامی منتخبان مرحله چهارم طرح سپاس
مرحله چهارم قرعه کشی طرح سپاس گیتی پسند با اهدای جوایز ارزنده به بیش از یک هزار نفر از مشتریان این گروه صنعتی انجام شد.

 

 

مجتبی رفیعیان، مدیر برنامه ریزی معاونت بازرگانی گروه و مدیر طرح سپاس گیتی پسند با بیان این مطلب به خانه خبر گیتی پسند گفت: در طرح سپاس همه مشتریان گروه اعم از نمایندگان، عاملان فروش، تاسیسات کاران، مهندسان و انبوه سازان حضور دارند که امتیازبندی آن ها نیز بر اساس ارزیابی کارشناسان بازاریابی و فروش گروه همچنین رایزنی با نمایندگان با سابقه در مناطق مختلف کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم طرح با استقبال بی نظیر مشتریان روبرو و این دلگرمی موجب شد تا مرحله چهارم طرح سپاس در سطح وسیع تر انجام پذیرد، افزود: در این مرحله به بیش از یک هزار نفر از ثبت نام کنندگان در این طرح به پاس قدردانی از همراهی بی نظیر در عمل به تعهدات فروش محصولات گیتی پسند از جمله نیوپایپ، آذین لوله، نیوفلکس و سپهرفوم هدایای نقدی، بازدید از نمایشگاه های تاسیسات خارج از کشور و سفرهای زیارتی و سیاحتی تعلق گرفت.

مدیر طرح سپاس گیتی پسند درباره شاخص های امتیازبندی ثبت نام کنندگان در طرح سپاس نیز گفت: همه مصرف کنندگان محصولات گیتی پسند در حوزه محصولات ساختمان و شهرسازی گروه شامل این طرح می شوند، البته تعداد زیادی از مشتریان محصولات گیتی پسند در سامانه طرح سپاس ثبت نام کرده اند اما همچنان فرصت برای مشتریانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند باقیست تا با مراجعه به سایت اینترنتی طرح سپاس به نشانی http://sepas.sgpco.com و تکمیل مشخصات خود در قرعه کشی مراحل بعدی این طرح شرکت کنند.

رفیعیان اظهار داشت: واحد برنامه ریزی معاونت بازرگانی گروه پذیرای انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان گیتی پسند می باشد که به مشارکت کنندگانی که نظرات سازنده خود را به سامانه پیام کوتاه 30006062 ارسال نمایند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: امید است با همکاری و همیاری خانواده بزرگ مشتریان گیتی پسند بتوانیم در مرحله بعدی طرح سپاس که 25 اسفندماه برگزار می شود بیشتر قدردان وفاداری خانواده بزرگ مشتریان گیتی پسند باشیم.

مدیر طرح سپاس گیتی پسند با تقدیر از زحمات بی نظیر مجریان و تاسیسات کاران در سال های اخیر اضافه کرد: بنابر دستور مدیرعامل گروه مقرر شده تا به همه مجریانی که در طرح سپاس ثبت نام می کنند، یک دست لباس کار گیتی پسند، همراه با کارت سپاس نیز اهدا شود.

یادآور می شود با توجه به اسقبال بی نظیر مشتریان گیتی پسند در مرحله چهارم طرح سپاس، تعداد منتخبین به بیش از 5 برابرمراحل قبلی افزایش یافت.

 

اسامی منتخبان مرحله چهارم طرح سپاس :

برندگان هدیه بازدید از نمایشگاه های بین المللی

برندگان هدیه سفرهای زیارتی و سیاحتی

برندگان هدیه تخفیف خرید

برندگان هدیه سکه تمام بهار آزادی

برندگان هدیه نیم سکه بهار آزادی

برندگان هدیه ربع سکه بهار آزادی

برندگان هدیه ابزار آلات

  

 

 

اخبار مرتبط:

منتخبان مرحله سوم طرح سپاس معرفي شدند

توزيع هداياي برندگان اولين هاي طرح سپاس منطقه شرق كشور (مرحله دوم)

قرعه كشي اولين هاي طرح سپاس گيتي پسند انجام شد/ 40 برنده خوش شانس! (مرحله اول)

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1393/11/30 12:54:22
مشاهده کلیه موارد
 
اطلاعات تماس:
اصفهان، صندوق پستی 81465/768 تلفن: 369377 031 داخلی 3685 نمابر: داخلی 3688 پیام کوتاه: 30006062 رایانامه: sepas [at] sgpco.com