جمعه 31 فروردین 1403
اعلام اسامي منتخبان مرحله پنجم طرح سپاس/

 بيش از 1500 مشتري وفادار گيتي پسند تجليل شدند

قرعه کشی مرحله پنجم طرح سپاس گیتی پسند به انجام رسید و بیش از 1500 نفر از مشتریان وفادار گیتی پسند در این مرحله مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجتبی رفیعیان، مدیر برنامه ریزی معاونت بازرگانی گروه و مدیر طرح سپاس گیتی پسند با بیان این مطلب به خانه خبر گیتی پسند گفت: استقبال بی نظیر مشتریان گیتی پسند از طرح سپاس موجب شد تا مرحله پنجم این طرح در اسفند ماه سال 93 برگزار و 1547 نفر از مشتریان این گروه صنعتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مرحله قبلی طرح با استقبال بی نظیر مشتریان روبرو و این دلگرمی موجب شد تا مرحله پنجم طرح سپاس در سطح وسیع تری انجام پذیرد، افزود: در این مرحله به بیش از 1500 نفر از ثبت نام کنندگان در این طرح به پاس قدردانی از همراهی بی نظیر در عمل به تعهدات فروش محصولات گیتی پسند از جمله نیوپایپ، آذین لوله، نیوفلکس و سپهرفوم هدایایی از قبیل سکه های ربع، نیم و تمام بهار آزادی، سفرهای زیارتی و سیاحتی، جعبه ابزار و کارت هدیه تعلق گرفت.

مدیر برنامه ریزی معاونت بازرگانی گروه و مدیر طرح سپاس گیتی پسند از اجرایی شدن فرآیند خرید با کارت های اعتباری مخصوص طرح سپاس خبر داد و افزود: ششمین مرحله از طرح سپاس 26 اردیبهشت ماه جاری به مناسبت عید مبعث به انجام می رسد و مشتریان استان های دارنده کارت های مخصوص طرح سپاس که از پایانه های فروش این طرح خرید نمایند در اولویت قرعه کشی خواهند بود.

مدیر طرح سپاس گیتی پسند درباره شاخص های امتیازبندی ثبت نام کنندگان در طرح سپاس نیز گفت: همه مصرف کنندگان محصولات گیتی پسند در حوزه محصولات ساختمان و شهرسازی گروه شامل این طرح می شوند، البته تعداد زیادی از مشتریان محصولات گیتی پسند در سامانه طرح سپاس ثبت نام کرده اند اما همچنان فرصت برای مشتریانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند باقیست تا با مراجعه به سایت اینترنتی طرح سپاس به نشانی http://sepas.sgpco.com و تکمیل مشخصات خود در قرعه کشی مراحل بعدی این طرح شرکت کنند.

یادآور می شود واحد برنامه ریزی معاونت بازرگانی گروه صنایع گیتی پسند از طریق سامانه پیام کوتاه 10006937 پذیرای انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان گیتی پسند می باشد.

اسامی برندگان تمام سکه بهار آزادی

اسامی برندگان نیم سکه بهار آزادی

اسامی برندگان ربع سکه بهار آزادی

اسامی برندگان سفرهای زیارتی سیاحتی

اسامی برندگان ابزارآلات

اسامی برندگان کارت هدیه

اسامی برندگان هدیه تخفیف خرید

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1394/02/03 13:21:47
مشاهده کلیه موارد
 
اطلاعات تماس:
اصفهان، صندوق پستی 81465/768 تلفن: 369377 031 داخلی 3685 نمابر: داخلی 3688 پیام کوتاه: 30006062 رایانامه: sepas [at] sgpco.com